Hodnocení hotelu
(22 hodnocení)
Zobrazené recenze jsou získávány pouze od klientů cestovní kanceláře ATIS, kteří využili služeb ubytovacího zařízení. Deset dnů po skončení ubytování automaticky odesíláme "Dotazník spokojenosti" na email uvedený ve smlouvě klientem. Ze strany cestovní kanceláře nejsou recenze nijak upravovány a v případě, že klient s něčím vyjádřil nespokojenost, přidáváme k takovémuto hodnocení vyjádření daného poskytovatele služeb, popřípadě vyjádření cestovní kanceláře. Kromě písemného hodnocení hodnotí klient pobyt číselně na stupnici 1 - 10 pro jednotlivé kategorie (Ubytování, Poloha, Stravování, Služby), přičemž 10 je nejlepší hodnocení. Celkové hodnocení je zobrazeno jako průměr hodnocení jednotlivých kategorií.
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R24)
Jarolimkovi
01.11.2024
Byli jsme velmi spokojeni s ubytováním i wellnessem.
8
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R24)
Hana
18.9.2024
Pro jednoho člověka s pejskem trošku malý pokoj (dvoulůžko v tak malém protoru by mělo být jen jedno lůžko i kdybych neměla pejska),
po umístění psích pelíšku a misek na zemi byl pokoj pro chůzi zastavěn:-)
Snídaně, výběr bufetu -nápojů i jídel dostačující.
Milý personál, na objednání skvělé masáže.
Škoda, že hotel, který má kuchyň a restauraci nevaří.
7
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R24)
Monika
22.5.2024
byla jsem spokojena po všech stránkách
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R24)
Davídková
02.5.2024
Vše bylo super
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R22)
23.8.2022
8
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R22)
Zdeněk Hájek
30.7.2022
Spokojenost, jen litujeme, že hotel nemá vlastní restauraci. Líbil se nám úklid, perfektní služba, snídaně bohatá, snad chybělo ovoce, pouze dvakrát jablka.
8
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R21)
Vlaďka
05.8.2021
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R21)
Ivana Soukupová
28.7.2021
S pobytem jsme byli velice spokojeni, během celého pobytu krásné počasí. V recepci příjemné paní recepční, v restauraci také milá obsluha. Ubytování pěkné, pokoj i koupelna denně uklizené, výborné matrace v postelích, dostatek úložného prostoru v pokoji. Stravování nemělo chybu, velice chutné polévky i hlavní chody. U snídaní velký výběr, včetně salátů, pomazánek, ovoce, zeleniny, moučníků. Vše ihned doplňováno. Určitě se zase někdy vrátíme.
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R20)
Jan a Marie Matějkovi
26.9.2020
Přes CK ATIS jsme v letošním roce objednali seniorský pobyt v hotelu Lucia ve Veselí nad Lužnicí a byli jsme opravdu spokojeni.
Příjemný hotel s milou obsluhou a výbornou kuchyní.
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R20)
Jitka Kreimová
27.8.2020
Hotel Lucia nesplňuje základní podmínky +++ hotelu. Chybí fen na vlasy, telefon pro spojení s recepcí, koupelna s vysokým nebezpečným vstupem do sprchy, kryté závěsem. Byli jsme ubytováni v nerekonstruovaném pokoji, kde se nedalo otevřít okno, větrání možné pouze dveřmi bez sítě proti komárům. Balkon nepoužitelný, pouze na šířku židle. Prostorný balkon uváděný na fotkách hotelu je pouze u 4 pokojů. Recepce nemá informace
o poplatcích a cenách. Poplatek za psa byl účtován ve výši 200,- Kč, přestože na webových stránkách hotelu byl uveden ve výši 150,- Kč.
Po reklamaci nám byla rozdílná částka vrácena. Změna ceny na webových stránkách hotelu byla provedena až na základě našeho upozornění.
Hotel v neděli 16. srpna pronajal restauraci na oslavu svatby od 17 hod do 02 hod. Svatebčané byli převážně rumunské národnosti a tudíž
v důsledku jejich přirozenosti hodně hluční. Rekreanti, kterým skončila v pondělí ráno dovolená odjížděli po probděné noci autem domů.
V hotelu chybí ubytovací řád.
Kvalita stravování odpovídá ceně. Personál hotelu vstřícný.
Vážení klienti,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu na pobyt v hotelu Lucia, kterou jsme předali vedení hotelu a zde je jejich vyjádření:
- Fén si hosté našeho hotelu zapůjčují na recepci bez poplatku. Fény nemáme pevné, jsou přenosné, proto z důvodu ochrany majetku se vydávají na základě čísla pokoje. Fén si zapůjčují hosté na celou dobu pobytu. Fén byl klientce recenze zapůjčen.
- Recepce je k dispozici 15 hodin denně, pokud má host nějaké přání, či si potřebuje zavolat, recepce je mu plně k dispozici
- Architektura hotelu je tvořena s plnými prosklenými skleněnými tabulemi oken + celoprosklenými balkonovými dveřmi. Sítě v balkonových dveřích nemáme, zatím jsme se s tímto nadstandardním požadavkem ve vnitrozemí setkali poprvé. Klient měl k dispozici na pokoji ventilátor, pokud měl obavu z hmyzu.
- Náš hotel má výjimečně všechny pokoje s balkonem o různých velikostí. Balkony nejmenších velikostí jsou opravdu pro posezení. Pokud by host vznesl požadavek na pokoj s terasou, recepce by dle volných termínů před příjezdem či dostupnosti při příjezdu na místě hostovi pokoj s terasou zarezervovala a poskytla.
- Poplatek za domácího mazlíčka se opravdu v průběhu roku zvyšoval, při čemž u spolupracujících cestovních kanceláří byl do konce roku 2020 ponechán, tak jak mají na svém voucheru. Rozdíl byl zákazníkovi vrácen.
- Náš hotel je oblíbeným místem pro svatby. V uvedený datum v hotelové restauraci od 17:00 hodiny jedna z nich probíhala. Koordinátor svatby byl vedením hotelu několikrát upozorňován ohledně hlučnosti svatby. Po nerespektování ohledně dodržování zdejších tradic a nařízení byla vedením hotelu zavolána policie ČR. Voláno bylo již před 22:00 hodinou. Na policii nám bylo řečeno, že máme volat až po 22:00 hodině, kdy se můžeme odvolávat na ztlumení zábavy. Bylo tak učiněno, policie dorazila na hotel kolem 24:00 hodiny, kdy vedení hotelu s pomocí policie důrazně upozornila koordinátora svatby, že pokud bude hluk přetrvávat, opustí hotel.
- Je nám velice líto, že jedna noc v termínu ubytování hostů byla právě na tento den svatby. Klientka od hotelu dostala zdarma při jejím pobytu láhev vína Zweigeltrebe od Vinařství Vinofo a jako omluvu za probdělý večer nabízí hotel klientovi ,,POBYTOVÝ BALÍČEK NA JEDNU NOC S POLOPENZÍ A WELLNESS“. Klienty si recepce pamatuje, vše berou individuálně s respektem pro potřeby hostů.
Tým ATIS a.s.
5
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R20)
Dana Goňcová
27.8.2020
Vše bylo bez problémů, kromě úklidu. Dle instrukcí jsme pověsili na dveře cedulku, že žádáme úklid pokoje a nic se nestalo. Za celý pobyt nikdo nevynesl odpadkový koš ani nevyměnil osušky.
Děkujeme za hodnocení pobytu, Váš podmět předáme vedení hotelu k prověření a sjednání nápravy do budoucna.
Tým ATIS a.s.
8
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R19)
Jiří Karásek
11.9.2019
Byli jsme spokojeni, kvalita stravování a zejména ubytování byla vysoká, okolní krajina jižních Čech poskytuje možnost nezapomenutelných výletů.
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R19)
Králíkova Miroslava
25.7.2019
Hotel pěkný, čistý,ale první dva dny bez teplé vody a posledni dva dny bez výtahu.Perzonal příjemný.Stravovani bylo dost děsne.Meli jsme dojem,že se vaří ze zbytků předešleho dne.Meli jsme bohužel plnou penzi,kterou jsem raději vyměnila za balíčky.Vylety jsme si obstarávali sami, protože jsem tam přijeli vlastním autem.Pocasi nám přálo, takže celkově se dovolená vydařila.
Hotel pěkný, čistý“ ... děkujeme, jsme rádi za tuto zpětnou vazbu
„ale první dva dny bez teplé vody“ ... ano, za to se omlouváme, ve Veselí nad Lužnicí se prováděla rekonstrukce stávajícího vodovodu a nám do oběhového čerpadla vnikly nečistoty a tím se čerpadlo zastavilo, servisní firma nám zajistila opravu do dvou dní
„a posledni dva dny bez výtahu“ ... výtah byl mimo provoz, ale tyto starší hosty (podle údajů na voucheru 55+) jsme ubytovali do prvního patra! Nefunkčnost výtahu zavinilo kolísavé napětí při bouřce a vyhořel stykač, tuto součástku objednala firma SCHINDLER z Francie a nyní na ní čekáme, předpokládaný termín dodání této součástky je v pondělí 29.7.2019
„Perzonal příjemný“ ... děkujeme
„Stravovani bylo dost děsne.Meli jsme dojem,že se vaří ze zbytků předešleho dne.Meli jsme bohužel plnou penzi,kterou jsem raději vyměnila za balíčky“ ... (k tomu se vyjádřil náš šéfkuchař Jiří Hamr) ... Názor snoubící se s dojmem p.Králíkové je pro nás bohužel nepříjemný, nicméně se s ním absolutně neztotožňujeme a já, jako šéfkuchař, si 100% stojím za čerstvostí, kvalitou a technologickým postupem až k finální verzi pokrmu, striktně odmítám zbytky a podobné terminologie k tomuto se vztahující
„Pocasi nám přálo, takže celkově se dovolená vydařila“ ... príma ... děkujeme, že jste si našli čas a vyplnili hodnocení k Vašemu pobytu!
Vedení hotelu.
6
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R19)
Ladislav Berka
18.7.2019
Dobrý den,velness víkend v hotelu Lucia ,hodnotím velmi kladně po všech stránkách.Hned po příjezdu na recepci velmi krásné přivítání ,pokoj uklizen jak má být ,stravování formou bufetu bylo dostačující a jídla chutná.Obsluha příjemná a starající se o své klienty.Doporučuji.
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R19)
Jiří Kuřčera
03.7.2019
S pobytem jsme byli velmi spokojeni. Bylo by vhodné vybavit alespoň recepci ledničkou, kde by bylo možné ubytovaným vyhovět.
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R19)
Miroslava Dvořáková
26.6.2019
Ubytování v hotelu Lucia bylo v pořádku, i přes velké horko jsme si pobyt užili. V okolí je mnoho památek a možnost navštívit pěkná místa. Třeboň, Jindřichův Hradec apod. Stravování nám také vyhovovalo, s úklidem pokoje jsme byli velmi spokojeni.
8
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R18)
ing. Miroslav Brada
29.8.2018
Odpovídám heslovitě:
- personál hotelu i restaurace velmi ochotný
- stravování chutné a pestré
- pokoj těsný a koupelna potřebuje dovybavit
- celkové hodnocení velmi dobré - 5 ptáků
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R18)
Jaromír Prycl.
05.7.2018
S ubytováním, stravováním a ostatními službami jsem spokojen. Díky za
proběhlý seniorský pobyt.
9
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R18)
Jaromír Petrovský
28.6.2018
S celým pobytem, ubytováním, stravou a přístupem personálu k rekrantům jsme byli naprosto spokojeni. Vše bylo bez chyby.
10
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R18)
Frdlík František
21.6.2018
Ubytování slušné, služby hotelu slušné, strava průměr
6
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R18)
Polák, Konečná
20.6.2018
Byli jsme velmi spokojeni jak s ubytováním, se stravováním
i obsluhou vždy s úsměvem. Poloha hotelu umožňuje spoustu výletů v okolí. Doporučujeme. Zd Polák
8
Hodnocení
LUCIA - Veselí nad Lužnicí (H1872R17)
16.9.2017
Ubytování s parkováním bylo bez chyb,stravování skvělé.
Milí a vstřícný personál.
Na auto výlety po jižních čechách skvělé místo.
8
Hodnocení